Pierderea în greutate a ceasului corpului

pierderea în greutate a ceasului corpului

pierderea în greutate a ceasului corpului

Urmați-l: Devine foarte obositor pentru persoanele care lucrează peste noapte, să contribuie cu timpul la orice altă activitate fizică majoră sau la muncă. Această rutină agitată vă deranjează ciclul de somn și, de asemenea, dăunează sănătății pe termen lung, una dintre consecințe fiind efectele negative asupra metabolismului.

Crononutriție: lumină despre modul în care funcționează această metodă

Corpul fiind golit de toată energia, nu este foarte surprinzător faptul că oamenii tind să se îngrașe. Obiceiurile neregulate de somn, alimentația nesăbuită și un program biologic perturbat sunt principalii vinovați ai creșterii în greutate.

Consultați aceste sfaturi simple pentru a ști cum să slăbiți lucrând în schimbul de noapte. De ce munca în schimbul de noapte duce la creșterea în greutate? Lucrul în schimburi de noapte vă poate perturba ceasurile biologice. Acest model distorsionat al zilei și nopții vă poate confunda corpul, ducând la metabolismul mai lent și la creșterea în greutate.

Greutatea corporala si numarul de calorii cum să pierdeți sfaturi tip fată 8 combinatii alimentare care contribuie la pierderea in greutate Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate? Ritm circadian neregulat - Ceasul biologic al organismului este cel care coordoneaza cererile metabolice ale organismului legate de ciclul de trezire si somn.

Lipsa unui somn suficient, răsfățarea mâncării nedorite, mâncarea la ore ciudate și lipsa activității fizice sunt principalele motive pentru care oamenii se îngrașă în timp ce fac schimburi de noapte. De asemenea, faptul că nu știi cum să slăbești nopțile de lucru poate duce la frustrare și traume. Cele mai bune 9 sfaturi pentru pierderea în greutate la schimbul de noapte: Există o relație între munca de noapte și pierderea în greutate.

În ciuda faptului că lucrați la ore mici, puteți totuși să slăbiți în mod natural și să vă mențineți în formă urmând aceste sfaturi simple: 1. Somn adecvat: Somnul este indispensabil! Asigurați-vă că aveți pierderea în greutate a ceasului corpului ore de somn, deoarece în această perioadă au loc toate reparațiile și refacerea energiei, astfel încât corpul să se poată recupera de oboseală și să se pregătească pentru ziua următoare.

Dacă nu obțineți suficient, vă va afecta, de asemenea, sistemul imunitar și rata metabolică, făcând scabră să slăbiți. Vezi mai multe: Cum să slăbești cu stresul 2.

pierderea în greutate a ceasului corpului

Carry Your Own Lunch: În schimburile de noapte, pauzele sunt de obicei în timpul orelor neobișnuite ale zilei și tot ce puteți găsi de mâncat este junk și alimente procesate. Este mai bine să purtați propria cutie care conține toți nutrienții de care aveți nevoie.

Sus 1. Ritm circadian neregulat - Ceasul biologic al organismului este cel care coordoneaza cererile metabolice ale organismului legate de ciclul de trezire si somn. Atunci cand o persoana este treaza capacitatea de metabolizare atinge limite superioare. Prin urmare, hrana consumata se digera mai repede si este eliberata energia si utilizata in mod eficient. In timpul somnului, digestia este incetinita, scade temperatura corpului iar mintea nu este la fel de alerta ca atunci cand o persoana este treaza.

Acest lucru vă va ajuta să evitați excesul de calorii și vă va ajuta să țineți și un control al consumului. De asemenea, faceți o cercetare privind planul de slăbire pentru lucrătorii din schimbul de noapte.

10 „Reguli” pentru pierderea în greutate Medicii vor să nu mai urmați - Sănătate -

Fără zaharuri și cartofi prăjiți: Cele mai populare alimente disponibile în aceste ore ciudate sunt dulciurile și tot felul de articole prăjite. Evitați produsele dulci în exces, inclusiv zahărul din cafea. Acest lucru vă va ajuta să reduceți aportul excesiv de calorii. Purtați biscuiți din fibre digestive sau un fruct la alegere. Iaurtul cu conținut scăzut de calorii este, de asemenea, o alternativă bună. Du-te nutritiv: Adăugați o mulțime de fructe și legume proaspete în dieta dumneavoastră.

Aveți cantitatea adecvată de carbohidrați necesară pentru anunțuri creative de slăbire umple ceea ce este pierdut. Echilibrează-ți dieta în funcție de cât de agitat este programul tău. Dacă epuizați mai mult în timpul zilei, asigurați-vă că aveți un aport minim de grăsimi sănătoase pentru ao reumple.

Banc pe fructe uscate și nuci pentru nutrienți.

Exercițiu: Odată ce te trezești, mănâncă ceva și te miști. Un regim de exerciții fizice vă va menține metabolismul activ.

pierderea în greutate a ceasului corpului

Începeți cu scopul de a arde de calorii și apoi creșteți-l la un obiectiv de de calorii pe zi. Acest lucru va ține, de asemenea, letargia la distanță.

Pierderea în greutate NU este o realizare - Wellness pentru iubirea corpului Titlul acestui post v-a cam supărat? Ideea că pierderea în greutate este o idee bună și o realizare demnă este atât de înrădăcinată în societatea noastră, încât majoritatea dintre noi o consideră de la sine înțeles.

Alergatul, alergatul, săritul și înotul sunt modalități bune de a începe. Transpirarea este mai bună pierderea în greutate a ceasului corpului înfometarea! Nu mânca pentru că te-ai plictisit!

pierderea în greutate a ceasului corpului

Nu face acest lucru. Acest lucru vă face să consumați o mulțime de calorii, iar mâncarea de la cantină este de obicei junk. Așadar, ideea de a mânca dacă te plictisești este strict nu! Bea multă apă: A sta toată noaptea de obicei deshidratează persoana într-un ritm foarte rapid.

  • Opinia crononutriției vă poate pierde în greutate urmărind ceasul biologic
  • Ubqari pierdere în greutate wazifa

Apa insuficientă în corpul dumneavoastră poate duce la diverse probleme, inclusiv creșterea presiunii. Este extrem de important să consumați cel puțin litri de apă în timp ce lucrați, în afară de consumul obișnuit din zi. Această ingestie frecventă va reduce, de asemenea, voința de binge. Setați rutina zilnică: Urmați un orar și închinați-vă ceasului, făcând totul în funcție de timp vă va ajuta ceasul corpului să se adapteze la o rutină fixă.

De asemenea, veți putea să urmăriți când vă este foame, astfel încât să puteți împacheta alimente și să mâncați în consecință.

pierderea în greutate a ceasului corpului

Cel mai bun mod este să-l spațiezi. Mâncați ușor înainte de a face un pui de somn și nu vă mențineți stomacul gol după ce vă ridicați. Urmați-l: Deoarece munca de noapte încetinește metabolismul, pierderea în greutate devine un proces mai lent decât de obicei.

Două-trei luni este un interval de timp ideal, pentru a începe.

1. „Ești ceea ce mănânci”

Este în regulă să consumi câteva calorii în plus ici și colo, dar asigură-te că le arzi la următoarea ta antrenament. Lucrul pe ture nocturne poate afecta negativitatea sănătății pe termen lung, dacă nu este necesar, este mai bine să rămâi la joburile de zi, deoarece corpul tău poate înțelege bine rutina normală de zi și de noapte. Cu toate acestea, dacă trebuie să lucrezi în timpul turei de noapte, trebuie să fii conștient de ceea ce mănânci și de cât de bine îți întreții corpul.

Ture de noapte nu ar trebui să fie o scuză pentru a neglija sănătatea. Urmând aceste sfaturi simple pentru pierderea în greutate pentru muncitorii din schimbul de noapte, vă puteți face subțire și bine tonifiat.

Mai multe despre acest subiect