Pierderea în greutate pentru meso endomorf, Cum se determină tipul de corp la bărbați și femei? Tipul corpului normostenic sau mezomorf

14 sfaturi pentru un Hardgainer câștigarea masei musculare

Ce dietă şi ce exerciţii sunt recomandate în funcţie de forma corpului.

pierderea în greutate pentru meso endomorf cum să eliminați grăsimea din abs ul superior

Deşi au denumiri ciudate, aceste clasificări ale formei corporale te pot ajuta să îţi personalizezi regimul alimentar şi programul de exerciţii fizice.

Astfel, vei slăbi sănătos şi îţi vei menţine greutatea în limitele normale.

Există numeroase diete din care poţi alege şi la fel de multe exerciţii fizice pentru remodelarea corporală, dar, ţinând cont de forma corpului tău, ai şanse mult mai mari să obţii rezultatele dorite, într-un timp mult mai scurt.

Un program de exerciţii care include genuflexiuni sau abdomene cu nemiluita e posibil să nu ţi se potrivească şi chiar să nu te ajute deloc să obţii tonifierea la care visezi.

Sunt Endomorf, ma pot antrena asa ca sa fiu Mezomorf? Apropo, ma antrenez la sala deja 4 luni

Altfel spus, nu toate exerciţiile sunt potrivite oricui. Succesul depinde foarte mult de structura exerciţiilor fizice pe care le faci, de ordinea acestora, de modul în care le execuţi, precum şi de episoadele de repetări şi de pauzele efectuate între exerciţii.

Recomandări Copiii ii mostenesc pe parinti si la forma corpului Ţi-am pregătit mai jos un ghid de nutriţie şi sport pentru fiecare dintre cele 3 forme ale corpului. Descoperă tiparul tău şi slăbește în funcție de forma corpului!

14 sfaturi pentru un Hardgainer câștigarea masei musculare

Pune în practică sfaturile, iar corpul tău îşi va recăpăta forma zveltă pe care ţi-o doreşti. Ectomorf, endomorf şi mezomorf: caracteristici ale formei corpului Află în ce categorie te încadrezi: Endomorf — în această categorie intră persoanele care se îngraşă cu uşurinţă şi care slăbesc mai greu. De regulă sunt persoane mai scunde, cu forme mai generoase. Ectomorf — această categorie este exact opusul endomorfilor.

Tipuri somatice de baza – endomorf

Persoanele cu acest tipar corporal sunt zvelte, de regulă înalte, pot mânca orice fără să se îngraşe, dar nu reuşesc să dezvolte masă musculară foarte uşor. Mezomorf — aceasta este o combinaţie între endomorf şi ectomorf. Persoanele cu această formă a corpului reuşesc să slăbească rapid şi fără mari eforturi, dezvoltă fără probleme masă musculară, au o înălţime medie şi o constituţie atletică, dar au şi tendinţa să acumuleze rapid grăsime coporală.

Acum, că ai aflat în ce categorie te încadrezi, îţi va fi mai uşor să adopţi un program personalizat de exerciţii. Dar nu uita: mişcarea este doar o componentă a scăderii în greutate. Pentru a reuşi să ajungi la greutatea şi la formele corporale dorite, este necesar să îţi schimbi şi regimul alimentar.

Mesomorful știe mai bine acest biotype!

Despre aceste două aspecte importante — mişcare şi dietă — îţi vorbim în continuare. Slăbește în funcție de forma corpului. Endomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru endomorfi Endomorfii sunt cei mai predispuşi la acumularea kilogramelor şi tot ei slăbesc cel mai greu. În principal, cauza îngrăşării este supraalimentarea, deci, implicit, numărul crescut de calorii. Dacă adăugăm la aceasta şi sedentarismulnu e de mirare că acul cântarului indică o greutate ascunsă cu abilitate de ochii curioşilor.

Tipuri somatice si corespondenta dintre sportul practicat si alura corpului 3. Imaginea contemporana a corpului ideal „Personalitatea reprezinta un set de trasaturi psihice care caracterizeaza fiecare individ. Cercetatorii sugereaza ca personalitatea are un rol important in alegerea unui sport sau a unei alte activitati si ca ea influenteaza performanta. Studiul personalitatii nu este numai cea mai ambitioasa, ci si cea mai veche arie de interes din cadrul psihologiei; primul care a cercetat aceasta problema a fost Hipocrati. Dupa Paul Fraisse colectia „Psyché”,„personalitatea este organizarea dinamica a aspectelor cognitive, conative, fiziologice si morfologice ale individului.

Ca să afli câte calorii pierderea în greutate pentru meso endomorf să consumi zilnic pentru a-ţi menţine greutatea, se va lua în calcul gradul de activitate al fiecărei persoane. De exemplu, pentru o persoană sedentară, se va înmulţi greutatea totală cu 31 de calorii, pentru una activă se înmulţeşte cu de calorii, iar pentru una foarte activă, care practică zilnic mişcare, se înmulţeşte greutatea cu 35 până la 60 de calorii.

În cazul în care se doreşte scăderea în greutate, se vor scădea de calorii din numărul total obţinut.

pierderea în greutate pentru meso endomorf germană pentru pierderea în greutate

Dacă aceeaşi persoană vrea să slăbească, va trebui să scadă de calorii din totalul de 2. Astfel, va rezulta un număr de 1. Dar asta nu înseamnă că trebuie să se epuizeze sau să stea în fiecare zi la sala de sport, din contră.

Este important ca antrenamentul să fie echilibrat, să crească rezistenţa organismului la efort şi să vizeze toate zonele corporale.

SPORTUL SI PERSONALITATEA

Endomorfii trebuie să ţintească spre antrenamente de scurtă durată, dar intense, de tipul HIITcardio etc. Astfel pierderea în greutate pentru meso endomorf exerciţii trebuie efectuate de 3 ori pe săptămână, putând fi alternate cu alergare uşoară, mers pe josmers pe bicicletă, înot etc. De asemenea, pentru tonifierea musculaturii sunt indicate exerciţiile Pilatesyoga, cyclingul. Ectomorf: dietă şi exerciţii recomandate Sfaturi de dietă pentru ectomorfi Ectomorfii sunt norocoşi la capitolul dietă, deoarece au tendinţa să ardă rapid caloriile, metabolismul lor funcţionează brici şi pot consuma fără stres carbohidraţi fără grija îngrăşării.

  • Md pierdere în greutate recenzii
  • Tipul corpului normostenic sau mezomorf Fizicul este caracteristicile de dezvoltare ale părților corpului, ale țesuturilor adipoase, osoase și musculare.
  • Capsula slabit arpfarm originala

În cazul lor, numărul total de calorii pierderea în greutate 400 cazul în care se doreşte menţinerea greutăţii este acelaşi ca în cazul endomorfilor. În schimb, dacă se doreşte creşterea în greutatese vor adăuga de calorii la numărul total de calorii obţinut.

  • 26 sfaturi de pierdere în greutate
  • Dacă sunteți în mod natural foarte subțire și indiferent de ceea ce mănânci și cât de mult de formare încă nu puteți vedea pointer echilibru merge în sus, sunteți un hardgainer.
  • Athena pierderea în greutate

Chiar dacă ectomorfii pot mânca orice fără să se îngraşe, asta nu este o scuză să consume alimente nesănătoase. Dacă vor să ia în greutate într-un mod sănătos, aceste persoane pot consuma alimente de tipul: orez brun, ovăz, quinoacartofi dulci, banane, mango, ananas, avocado, piersici, broccoli, conopidă, varză de Bruxellessfeclă roşie, morcovi, ulei de cocos şi de măsline, nuci şi seminţe, ouă, peşte gras somoncarne de curcan, pui, vită, muşchi de porc.

Plan de exerciţii fizice pentru ectomorfi Pentru că ectomorfii au o constituţie zveltă şi întâmpină dificultăţi atunci când vor să ia în greutate sau să dezvolte masă musculară, se recomandă exerciţiile de rezistenţă şi anduranţă la efort. Pentru aceasta, se va pune accentul pe antrenamentele cu greutăţi sau pe cele cu propria greutate şi pe pauzele mai lungi dintre exerciţii.

Masa musculara

Nu sunt indicate exerciţiile cardio intense. În schimb, înotul, mersul pe jos, flotările, genuflexiunile şi ridicările de greutăţi pentru bicepşi sunt indicate.

pierderea în greutate pentru meso endomorf spa slimming

Se recomandă alimente precum ouă, somon, pâine prăjită, carne de curcan sau de vită, şuncă slabă, ciuperci, sparanghelfasole, linte, ardei gras, măsline, ulei de măsline, migdale, căpşune, brânzeturi.

Plan de exerciţii fizice pentru mezomorfi Majoritatea mezomorfilor sunt înzestraţi genetic cu o conformaţie atletică, dezvoltă cu uşurinţă masă musculară spre deosebire de ectomorfi şi slăbesc mai uşor în comparaţie cu endomorfii. Din acest motiv, antrenamentul va fi conceput în principal din exerciţii cardio şi HIIT cu repetări nici prea multe, nici prea puţine şi pauze de de secunde.

Alte tipuri de exerciţii recomandate sunt cyclingulrowingul vâslitul şi sprinturile alergări cu viteză crescută pe o anumită distanţă.

Masa musculara mare mai ales in partea inferioara a corpului Apetit alimentar mare Puternic, dar de multe ori lipsit de energie Predispus la ingrasare Predispus la un metabolism incet — pierderea in greutate se executa foarte lent Predispus la boli de metabolism diabetboli cardiovasculare si afectiuni ale articulatiilor membrelor inferioare genunchi. Un endomorf clasic are nevoie de o determinare dubla fata de un mezomorf pentru a atinge acelasi obiectiv, dar satisfactia poate fi pe masura. Pe langa un antrenament spartan, endomorful trebuie sa acorde o atentie speciala si dietei. Avem si vesti mai bune, de data aceasta in ceea ce priveste tipul endomorf in randul femeilor. Preferintele majoritatii barbatilor tind catre caracteristicile acestui tip somatic.

Mai multe despre acest subiect