Set și rep game pentru pierderea de grăsimi

set și rep game pentru pierderea de grăsimi

Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice Alternarea între repetări reduse și repetări ridicate atunci când supersetarea vă poate duce la rezultatele următoare. Porniți cu BodyFit BodyFit este soluția dvs. Alătură-te astăzi și dezlănțuie puterea BodyFit! Peste 2.

Evolite Cafeina 200 mg 100 Capsule

Culturistii și ridicătorii începători le folosesc de zeci de ani pentru a economisi timp la sală și pentru a-și crește intensitatea antrenamentului, creșterea musculară și pierderea de grăsime. Superseturile sunt o tehnică de antrenament extrem de eficientă pentru fiecare sportiv, indiferent de obiectivul lor principal.

Toată lumea este de acord cu acest lucru. La fel ca în cazul oricărui antrenament sau tehnică, totuși, dacă o faceți în același mod pentru prea mult timp, dimensiunea, puterea și rezultatele arderii grăsimilor vor fi de platou.

Secretele distrugerii lui Jim Stoppani: arde mai multe grăsimi corporale cu superseturi puternice

Cu superseturile, dacă set și rep game pentru pierderea de grăsimi aceleași exerciții și utilizați de fiecare dată aceleași intervale de repetiții - de exemplu, supersetul dvs. Superseturile apar în multe dintre programele mele, atât aici pe Bodybuilding.

Am introdus mai întâi aceste perechi în programul meu Super Shredded 8. Alternând repetări mari și repetări scăzute în cadrul superseturilor, veți duce intensitatea la nivelul următor și veți începe să vedeți rezultate în mărimea mușchilor și pierderea de grăsime în câteva săptămâni, platourile să fie al naibii! Noțiuni de bază supersetabile În general, supersetul este o tehnică simplă: două exerciții efectuate spate în spate fără odihnă între ele.

După al doilea exercițiu de împerechere, vă odihniți, apoi repetați procesul. După cum a fost documentat de Joe Weider acum mai bine set și rep game pentru pierderea de grăsimi 50 de ani, un adevărat superset implică exerciții pentru grupurile musculare opuse; de exemplu, piept și spate, biceps și triceps, quads și hamstrings.

Când cele două exerciții antrenează același grup muscular, se numește tehnic un set compus - dar aceasta este semantică în acest moment.

Cafeina 200 mg 100 Capsule

În zilele noastre, de fiecare dată când se fac două exerciții spate în spate, indiferent de ce mușchi antrenează, se numește superset. Aduc acest lucru în discuție, deoarece tehnica mea de lumină grea, așa cum este ilustrat mai jos, folosește superseturi din aceeași parte a corpului.

Diferența de superset cu lumină grea Într-un superset ușor, efectuați unul dintre cele două exerciții cu o greutate relativ mare și repetări reduse, iar celălalt cu o greutate relativ ușoară și repetări mari.

Am programat-o așa, deoarece mușchii răspund bine - atât din perspectiva creșterii mușchilor, cât și din perspectiva pierderii de grăsime - la ambele protocoale. Cu pierderea de grăsime în mod specific, atunci când faceți repetări mari, faceți mai multă muncă, ceea ce va duce la mai multe calorii arse în timpul antrenamentului.

set și rep game pentru pierderea de grăsimi

Dacă încercați să fiți mai slabi, ar trebui să includeți cu siguranță câteva seturi mai ușoare, cu repere mai mari în antrenament. Totuși, pentru a maximiza pierderea de grăsime, trebuie să mențineți și arderea caloriilor după antrenament, când vă aflați în repaus.

Acolo intră în joc seturile grele, cu redare redusă. Cu cât EPOC este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii. Superset Repeat Range Default În Super Shredded 8, fiecare superset include un exercițiu greu și ușor, dar greutățile nu stagnează.

set și rep game pentru pierderea de grăsimi

La fiecare două săptămâni, greutatea grea devine mai grea și repetările mai mici, iar greutatea ușoară devine mai ușoară cu repetări mai mari.

Aveți două tipuri de periodizare care apar simultan aici: periodizarea liniară la exercițiile grele, unde greutatea devine progresiv mai grea și numărul de repere scade, și opusul - invers liniar - la exercițiile ușoare.

Account Options

Iată cum progresează reprezentanții prin program: Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâna repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare Săptămâni repetări pentru exerciții grele, repetări pentru exerciții ușoare După cum puteți vedea, în ultimele patru săptămâni, mergeți atât foarte greu, cât și foarte ușor în fiecare dintre superseturile din aceeași parte a corpului, în timp ce în primele patru săptămâni reprezentanții rămân mai mult în intervalul moderat, fără să scadă niciodată sub șapte sau mai mare de Pe parcursul celor opt săptămâni, mușchii dvs.

Acest lucru atinge echilibrul perfect între maximizarea arderii de calorii în timpul antrenamentelor și creșterea EPOC după aceea. Combinarea superseturilor cu pre-evacuare O altă tehnică pe care îmi place să o adaug la superseturi este pre-epuizarea, unde antrenezi un exercițiu de izolare o singură articulație înainte ca o mișcare compusă multi-articulație.

set și rep game pentru pierderea de grăsimi

Pre-epuizarea este o tehnică excelentă pentru construirea mușchilor și utilizarea acestuia într-un superset va spori și mai mult pierderea de grăsime prin stimularea metabolismului corpului.

În majoritatea programelor mele, fiecare grup muscular este antrenat cu exerciții multiple. Acesta include două superseturi per grup muscular - în total patru exerciții. Adăugând tehnica de lumină grea, faceți primul superset cu mișcarea compusă mai întâi, urmată de un exercițiu de izolare.

Al doilea superset răstoarnă ordinea de livrare a pre-evacuării. Exemplu de antrenament cu superseturi ușoare și grele Mai jos sunt împerechere super-set pentru piept, spate, picioare și triceps. Am inclus două superseturi pe fiecare parte a corpului pentru a arăta pre-evacuarea pe a doua pereche de exerciții. De asemenea, am oferit exemple de diferite game de repetiții pentru a arăta varietate.

Mai multe despre acest subiect