Grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate, CUM BĂRBAȚII ÎȘI PIERD GRĂSIMEA CORPORALĂ - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Pierde grăsimea corporală, dar rămâne aceeași în greutate Mănâncă numărul corect de calorii

Răbdare cu pierderea în greutate Pentru a obține un fizic definit, de invidiat, un bărbat trebuie să piardă grăsimea corporală - nu doar greutatea totală.

Planificarea meselor pentru bărbați

A avea prea multă grăsime corporală vă pune în pericol bolile cardiovasculare și diabetul de tip 2, în timp ce vărsarea grăsimilor vă poate ajuta să vă simțiți mai sănătos, mai potrivit și mai energizat. Puteți pierde grăsime reducând caloriile, modificând tipurile de alimente pe care le consumi și petreci timp suplimentar la sală - mai ales pe podeaua camerei cu greutate.

Construiți mușchi pentru a compensa pierderea de masă musculară slabă.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Dacă sunteți aproape de greutatea dvs. Vă puteți aștepta să pierde aproximativ 1 la sută grăsime corporală pe lună. Un kilogram de grăsime este egal cu 3. Folosiți un calculator online sau consultați-vă cu un dietetician pentru a vă calcula nevoile de calorii pentru a vă menține greutatea; apoi scade caloriile pentru pierderea în greutate.

Luați în considerare vârsta, dimensiunea și nivelul de activitate. După ce îți cunoști nevoile zilnice de calorii, încearcă să arzi o cantitate suplimentară de - de calorii prin exerciții fizice zilnic și să mănânci simultan cu - de calorii mai puține în fiecare zi pentru a crea deficitul.

Totuși, nu depășiți mai puțin de 1. Planificarea meselor pentru bărbați O dietă alimentară întreagă care accentuează proteinele de calitate vă poate ajuta să pierdeți grăsime.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Proteinele ajută la prevenirea pierderilor musculare pe măsură ce creați un deficit de calorii și sprijină munca gimnastică pentru a construi mușchi. Proteinele te pot face să te simți și mai mulțumit la mese, așa că grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate înclinat să mănânci mai puțin.

grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate

Cerealele integrale, legumele proaspete și fructele proaspete oferă fibre, ceea ce încetinește digestia și te ajută să te simți plin. Includeți grăsimile sănătoase pentru absorbția vitaminelor și sănătatea creierului; servește o păpușă de grăsime nesaturată la două sau trei dintre mese.

grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate

Alege nuci, avocado, semințe sau ulei de măsline peste tăieturile grase de carne, lactatele pline de grăsime și alimentele prăjite. Mesele cu pierdere de grăsime includ ouă fierte tari, cu o brioșă engleză de grâu integral și o portocală; legume prăjite cu piept de pui servit peste orez; și friptura slabă flăcată prăjită alături de un cartof dulce de dimensiuni medii și o salată verde mare, completată cu ulei de măsline și suc de lămâie.

Pierderea în greutate scade grăsimea corporală

Exercitiile cardiovasculare, cum ar fi mersul pe jos sau jogging-ul, te ajuta sa arzi calorii, stimuleaza sanatatea inimii si a cailor respiratorii si iti imbunatateste rezistenta. Va trebui să faceți o oră serioasă de gimnastică - cel puțin de minute pe săptămână de cardio cu intensitate moderată pe săptămână, conform Colegiului American de Medicină Sportivă.

grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate

Realizați cel puțin unele dintre acele antrenamente de antrenament cu intervale de mare intensitate sau HIIT, antrenamente. Un antrenament HIIT presupune alternarea unor jocuri scurte de cardio cu intensitate foarte mare, cu perioade egale sau puțin mai lungi de muncă ușoară. De exemplu, parcurgeți un ritm complet pentru patru minute și pedalați ușor două minute, alternând cele două pentru o sesiune de 45 de minute. Un document publicat în Journal of Obesity în a arătat că această abordare a antrenamentelor este mai eficientă în a ajuta organismul să ardă grăsimea în comparație cu munca cardiovasculară în stare constantă.

Pregătirea greutății pentru a pierde grăsimea Cu toate acestea, exercițiile cardiovasculare nu vă ajută în special să mențineți și să construiți masa musculară.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Un studiu publicat de cercetătorii de la Școala de Sănătate Publică Harvard TH Chan în a arătat că bărbații sănătoși care efectuau 20 de minute de antrenament în greutate zilnic acumulau mai puține pierdere sănătoasă în greutate săptămânal pe măsură ce îmbătrâneau mai mult decât bărbații care făceau 20 de minute de antrenament cardio pe zi.

Creșterea masei musculare te ajută să arzi mai multe calorii toată ziua, deoarece mușchiul este mai activ metabolic decât țesutul adipos.

Acest lucru vă îmbunătățește metabolismul, astfel încât este mai ușor să creați un deficit de calorii și să pierdeți grăsime.

  1. Mănâncă și trenează inteligent Pierderea în greutate poate fi confuză și frustrantă, motiv pentru care multe persoane ajung să renunțe.
  2. CUM BĂRBAȚII ÎȘI PIERD GRĂSIMEA CORPORALĂ - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  3. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Cinci superalimente care ajută la arderea grăsimilor Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele
  4. Slăbitul din greutate Vs.

Nu trebuie să faceți obiceiul zilnic pentru a obține rezultate. Loviti camera de greutate cel putin de doua ori pe saptamana pentru a construi muschi si a scadea grasimea.

La fiecare dintre aceste antrenamente, adresați-vă fiecărui mușchi major cu un plan cuprinzător care implică exerciții compuse sau multi-articulații, cum ar fi ghemuțe, rânduri, declanșări, prese toracice și extensii.

Activezi mai mulți mușchi cu fiecare mișcare și lucrezi corpul într-un mod care creează rezistența funcțională. Când începeți prima dată, este suficient un set de opt până la 12 repetări ale fiecărei mișcări.

Ce este slăbitul din greutate?

Folosiți o greutate care se simte foarte provocatoare grăsimea corporală ajută la pierderea în greutate ultimele două sau trei repetări. După câteva săptămâni și pe măsură ce te simți mai puternic, crește-ți greutatea și numărul de seturi pentru a obține mai multe rezultate.

Puteți adăuga, de asemenea, încă o zi sau două de antrenament în greutate, dar permiteți cel puțin 48 de ore înainte de a lucra din nou aceiași mușchi, astfel încât să aveți suficient timp pentru a vă recupera.

Răbdare cu pierderea în greutate În timp ce probabil veți vedea câștiguri de forță și fitness în doar câteva săptămâni, pierderea de grăsime necesită timp. Este posibil să nu vedeți dovada vizuală a eforturilor dvs.

Pierderea în greutate, dar nu și grăsimea

Pierderea rapidă a greutății cu un deficit de calorii prea agresiv poate avea efect negativ. De obicei, rezultă o pierdere mai mică de grăsime și o pierdere mai mare de țesut slab.

Atunci când mănânci mai puțin de 1. Corpul tău începe să folosească mușchi cu câștig greu pentru combustibil, deoarece vrea să-și păstreze depozitele de grăsimi. Cantarul poate părea că pierzi rapid în greutate, dar este în mare parte apă și masă slabă, mai degrabă decât grăsime. Aveți răbdare și realizați că, chiar și atunci când pierdeți doar 5 până la 10 la sută din greutatea totală, veți îmbunătăți markerii de sănătate, cum ar fi colesterolul, glicemia și nivelul tensiunii arteriale.

Mai multe despre acest subiect